czwartek, 10 lipca 2014

PEPA BIS

Moja Lulka uwielbia świnkę Pepę :-) i w związku z tym zdecydowała się na pozowanie do mojego skromnego blogowania. Niby nic, a mamę bardzo to ucieszyło, gdyż ostatnio nie mogę jej do tego namówić :-(

Torebeczka powstała ze starej bluzeczki Luki ( ale mam tylko jedno zdjęcie, na którym nie ma całej aplikacji - ale wierzcie mi to jest ta bluzeczka ) i starych bojówek męża.
Kolorystyka brązowo - różowa

Moje wakacje niestety dobiegają końca i urlop kończyć czas.... aż się łezka kręci w oku jak trzeba opuszczać cudne widoczki, plaże i błogie lenistwo :-(, głównie błogie lenistwo !!!!
ale już w krótce pokaże Wam co udało mi się popełnić na wakacjach - bo spędziłam je z szydełkiem w ręku :-)










 
 

17 komentarzy:

  1. cudne są te twoje torebeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu uwielbiam twoje zdjęcie z arbuzem :-)

      Usuń
  2. Modelka i torebka wyglądają zawodowo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za torebkę i w imieniu modelki :-)

      Usuń
  3. Świetna torebka!
    A gdzie zdjęcie bojówek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam- były już wcześniej pocięte ;-( ogólnie to strasznie się zgapiłam i nie robiłam zdjęć przed metamorfozą ....

      Usuń
  4. Bardzo ładna torba. Pozdrowienia dla Ciebie i dla modelki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Recycling u Ciebie na całego, szyjesz fajne torebeczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. z twoich "ust" to prawdziwy komplement :-) dziękuję bardzo

      Usuń
  7. Torebka jest piękna (nie wspominając o modelce, która, nota bene, szybko rośnie), dopracowana w każdym szczególe. Cudnie, że w ten sposób dałaś Peppie z bluzeczki drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dzieci szybko rosną, za szybko :-) a widać to dopiero po zdjęciach

      Usuń