niedziela, 13 lipca 2014

Z SZYDEŁKIEM W RĘKU

Wakacje i po wakacjach.... łezka się kręci - jutro trzeba iść do pracy !!!!

smutno mi, bo.... szkoda mi słoneczka, luzu, szydełka w ręku przez cały dzień, morza, uśmiechów dzieci, radości, itp. długo by wymieniać.....

radośnie mi, bo...... wracam do adrenaliny, systematycznego dnia, wracam do bliskich, do mojej podusi :-), wracam do swoich przyzwyczajeń itp.

ponadto wakacje jeszcze trwają - będzie działka, weekendowe wypady, więc jeszcze nie padło ostatnie słowo:-)

Jestem z siebie dumna, bo zrealizowałam to co zaplanowałam - zabrałam na wakacje niedokończone robótki z zamiarem ich dokończenia ... to tak jak z porządkiem w szafie, zabieram się do tego przez dłuższy czas, a jak to zrobię to ma wrażenie lekkości, pozbycia się ciężaru - i udało mi się wszystkie dokończyć. Trochę dziwnie na mnie patrzyli na plaży, bo chyba byłam jedyną osobą z szydełkiem w ręku :-) ale co mi tam... kocham to i już, i będę szydełkować gdzie mi się spodoba :-) niestety maszyny nie mogłam zabrać na plażę, a też przydałoby się trochę podkańczać :-)

Jak tylko wszystko ładnie wyprasuję to zacznę serię postów szydełkowych... a na zachętę miejsca gdzie szydełkowałam :-)

miłego poniedziałku Wam życzę


 


10 komentarzy:

  1. Super :D Kreatywnie wykorzystałaś wakacje, a to najważniejsze :) Dobrze, że szydełkowanie wzbudza ciekawość, może kogoś zainspirujesz do twórczego działania :) Rozkoszne zdjęcia znad morza! Miłego powrotu do codzienności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia, chyba Ci zazdroszczę ociupinkę:)) życzę spokojnego powrotu do pracy i udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wypoczynek, super robótki, super urlopik... ale nie ma jak w domu!!!! Słoneczka na co dzień życzę!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie - PIĘKNIE !!! Pozdrawiam, Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, coś pieknego i zielonego widzę na fotkach. Już nie mogę się doczekać obiecanych szydełkowych postów. A wakacje i urlop .... zawsze są zbyt krótkie. Masz piękne wspomnienia z super wypoczynku. Podobnie jak Ty, szydełkuję, gdzie tylko mam ochotę. A niech patrzą! I niech zazdroszczą szydełkowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wakacje, po prostu :-) gratuluję udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne wakacje, na pewno wspaniale było dziergać w takim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci kreatywnego urlopu! Ja zawsze mam dylemat: szycie czy szydełko - najlepiej wszystko na raz ;-P Chętnie zobaczę, co pięknego wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, że mogłaś odpocząć i po-dokańczać sobie nie które rzeczy. Choć najważniejszy jest relax i odprężenie od codziennej gonitwy. Szydełkowanie nikomu nie szkodzi, więc śmiało możesz dziergać jak tylko Ci czas pozwala.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję Wam wszystkim - Wasze komentarze utwierdzaj mnie w moim przekonaniu - Kocham szydełkować WASZĘDZIE :-)

    OdpowiedzUsuń