piątek, 8 sierpnia 2014

2 W 1


Tak wiem - czuję się winna .... miałam wyprasować robótki wakacyjne .. tak wiem dałam plamę.... ale tyle się dzieję, tak strasznie mało czasu ....
.....więc, aby nie było nudno teraz dla urozmaicenia torebeczki, ale aby było jeszcze mniej nudno
to 2 szt z jednej starej bluzeczki :-) ........
bluzeczka i w efekcie torebeczki pochodzą jeszcze z tego etapu gdzie nie fotografowałam rzeczy przed recyklingiem - zatem musicie mi uwierzyć że to była jedna bluzeczka :-)

tutaj z koszyczka wychodzi taka mała czarna kreseczka która ciągnęła się dalej i powstawała z niej girlanda z 2 torebeczki







12 komentarzy:

  1. Oj te Twoje dziecięce torebeczki ! Są bezkonkurencyjne. Żałuję, że nie mam wnuczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko następny post będzie dla Ciebie ....mam też cos dla chłopców :-)

      Usuń
  2. Oj jakie piękne torebeczki. Śliczności. Zazdroszczę umiejętności szycia i to tak skomplikowanego.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne torebki. Wszystko ładnie i zgrabnie uszyte;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje torebki są jak zawsze genialnie wykonane! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie Twoje torebusie są cudne!! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i profesjonalnie wykonane:) Podziwiam staranność i pomysłowość:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo urocze a ta dziewczynka do schrupania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Jaki świetny pomysł z wykorzystaniem bluzeczek na klapki :) że też na to nie wpadłam...
    ale przyznaj się... podprowadzasz dziecku co ładniejsze bluzeczki i przerabiasz je na torebki?

    OdpowiedzUsuń