czwartek, 21 sierpnia 2014

MINECRAFT

I znowu w naszym domu zapanowała moda na .... na coś ....
era angry birds definitywnie się skończyła :-(
nie rozumiem fenomenu tej postaci / gry, ale jak mi syn powiedział....
"mamo, a co ty chcesz rozumieć ?, zrób mi go na szydełku i już .. czy ja się Ciebie pytam po co szydełkujesz ?"

nic dodać, nic ująć... on gra , a ja szydełkuję :-)
więc, aby wszyscy byli zadowoleniu powstał minecraft w wersji szydełkowej :-)

Znacie ta grę ? niby ok, ale jej grafika mnie nie przekonuje ... a jeszcze obiecałam zrobić bloki ....
ale to już w innym poście :-)

a jak Wam się podoba? podobny ?

Zrobiłam go z Kotka i aby zachował kwadratowa formę wypchałam gąbką
i tu dziękuje Ani :-) , która przy kawie debatowała ze mną jak wypchać minecrafta :-)
wybitnie ambitny temat kawowy .. ale dała radę, a pomysł okazał się trafiony w 100%
gąbka pochodzi z poduszki z IKEA


a to jego pierwowzór


 








15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się spodobała odpowiedź Twojego syna. :)
    Świetnie sobie poradziłaś z tym zadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, radość syna, to najpiękniejszy komentarz, mówi sama za siebie !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca :) Wielkie brawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam grę i jest super, tu o nie grafikę chodzi. Tylko o przetrwanie, bardzo wciągająca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ludek :-) Zdałaś egzamin na szóstkę ;-)
    Za to szczęśliwa mina Twojego syna mówi wszystko :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście mam dziewczyny i te gry są mi zupełnie obce,
    Maskotka wyszła rewelacyjnie i najważniejsze że syn jest zadowolony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziewczyny też grają w to:):)

      ludzik jak żywy!!

      Usuń
  7. Hah świetne :) bardzo pomysłowe i ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Mina młodego człowieka mówi wszystko! Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Gry nie znam,ale ludzik jest niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczyłam tego ludka, od razu przyszło mi na myśl Twoje pytanie, ale wypowiedź syna rozwiała wszelkie wątpliwości. Szydełkowy ludek do złudzenia przypomina oryginał, a on może go z przyjemnością przytulić, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny, idealnie zrobiony. "ja ciebie nie pytam po co szydełkujesz" tekst idealny. Dodam tylko, że mój synek zdecydowanie większy od Twojego też namiętnie gra w tę grę, więc jest chyba w niej jakiś fenomen. Na koniec jeszcze raz wspomnę, ludzik super. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O to ciężkie miałaś zadanie! Ale się udało pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszą nagrodą i komentarzem jest chyba ten piękny uśmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda jak prawdziwy :) Widać, że syn zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń