niedziela, 3 sierpnia 2014

MIŚ Z KWIATÓW AFRYKAŃSKICH


Od jakiegoś czasu przyglądam się cudeńkom zrobionym z kwiatów afrykańskich .... i oczu nie mogłam nacieszyć. Pokochałam ten wzór strasznie .... można z nich zrobić wszystko : misie, koniki, pająki, żółwie, torebki, narzuty, koce itp. itd.

Oczywiście moja mała Luleczka zapragnęła misia i oczywiście mamusia zrobiła misia :-)
Wzorowałam się na blogu Joanny "Po kimś to mam " - zobaczcie tworzy cudeńka :-)

Razem z Lulą wybrałyśmy kolory i zabrałam się do dzieła... szło całkiem szybko, zakupiłam oczka i nosek i moim oczom ukazał się MISIO, który skradł serce mojej córeczce :-)

Swoją sesję miał na działce, gdzie oddawał się rozkoszom zabawy z moją Lulą  - głównie korzystał z huśtawki.. że tez mu się nie zakręciło w głowie :-)

A jak się Wam podoba ?
U mnie w planach następny konik .....













23 komentarze:

  1. Śliczny Miś i jest naprawdę dużych rozmiarów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj duży i ile musiałam go wypychać :-)

      Usuń
  2. Zachwycam się już od dawna konikami z kwiatków afrykańskich i misiami też :) Wydają mi się baaardzo trudne. Kocham te kolory więc i Waszego misia wielbię, cudny jest i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anette nie są trudne !!!! wręcz monotonne bo robi się to samo .... spróbuj warto :-)

      Usuń
  3. Misiek śliczny!! też kiedyś sie zakochałam w tym wzorze, tylko, że ja albo źle odpisałam wzór albo na blogu był źle zapisany i po przygotowaniu ponad 200 kwiatuszków okazało sie, że są problemy z ich połączeniem:( leżą i czekają na natchnienie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko 200? fakt z moimi też jakoś więcej zrobiłam ale nie dużo

      Usuń
  4. Słodki misio :-) Piękne kolory wybrałyście :-) Wcale się nie dziwię, że skradł serce Twojej córci, bo moje również...
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się kolory podobają - wybierała Lula

      Usuń
  5. Misiek jest przepiękny.Ma super kształt i jak widzę na zdjęciu jest dość pokaźnych rozmiarów.
    Najpiękniejsza jest jednak właścicielka misia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny duży misio, pewnie jeszcze w ulubionych kolorach córci. Jest super, tylko go przytulać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja go nie mogę przytulać !!! okupuje go młoda :-)

      Usuń
  7. Ależ misterna robota! Cudny misio :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny miś, wspaniały do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz wiadomo czemu Lunie się spodobał... cudny miś.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny :-) Ja też zakochałam sie w misiach z kwiatów afrykańskich. Moj miś jeszcze "sie tworzy" :-) brakuje mu tylko nóg. Najbardziej urzeka mnie w nich to, że robimy miśki wg podanego schematu, a i tak każdy jest inny. Inne kolory, inaczej wypchane itd. Mój w porównaniu do Twojego misia jakiś taki chudawy wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wypchaj go bardziej :-) ale zgodzę się z Tobą co misiu to inaczej wygląda :-)

      Usuń
  11. Fantastyczny misio, wygląda mi na polarnego, niebieskie nawet podkreśla jego polarność.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny:) Uwielbiam misie, ale takiego jeszcze nie widziałam. Nie dość, że śliczny, to jeszcze prawdziwie wyjątkowy. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego zastosowania kwiatków jeszcze nie widziałam bardzo mi się podoba misio słodziak jakich mało :))

    OdpowiedzUsuń