piątek, 1 sierpnia 2014

W PRZERWIE SZYDEŁKOWYCH PRZEDSTAWIEŃ - BALETNICA

Po urlopie wróciłam już do codzienności ....
Bieg, pośpiech, itp. itd. :-)

Mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania Wam z moich wakacji, ale brakuje mi czasu na ich sfotografowanie, a raczej wyprasowanie :-) obiecuję w weekend się tym zajmę !!!

Zatem w przerwie szydełkowych dzieł przedstawię Wam myszkę - baletnicę... oczywiście recykling:-)
mam do niej sentyment - zawsze chciałam umieć tańczyć ale to nie jest moja mocna strona :-) a ta myszka wygląda tak lekko :-)
a poniżej dowód na brak współpracy z moją modelką ... wszystko tylko nie pomoc mamie :-)
kocham ich szaleństwo :-)










7 komentarzy:

  1. Śliczna torebka :) A na modelkę nie narzekaj- pięknie pozowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoje pomysły na torebki i ich wykonanie. Modelka jest rewelacyjna, pasuje jej torebka z baletnicą, całość śliczna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka z myszką baletnicą śliczna , a modelka jak to bywa u takich modeli - mina różna - skądś to znam. Najpierw się dąsają a potem się cieszą, jak ładnie wyszły zdjęcia. Taki urok urwisów małych, ale za to ich kochamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna torebusia i widać, że mała mimo wszystko zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszka baletnica chyba z bajki dla dzieci, nie pamiętam jak miała na imię... jakoś na A... Angelica albo Angelina... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysz rewelacyjna:) Torebka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow rewelacja!!!Mam wielką ochotę na zrobienie takich motywów,ale zupełnie nie mam pojęcia jak i czym sie to je;(
    Modelka z torebusią pierwsza liga;)

    OdpowiedzUsuń