wtorek, 2 września 2014

EFEKT SZEROKIEJ DROGI ....

W poście SZEROKA DROGA pisałam o robieniu na szydełku podczas podróży.... i nie wiem jak to się stało, że nie zaprezentowałam Wam końcowego efektu ....

robiłam komin do czapki Lulki i jednocześnie powiększałam ową czapkę,

Niby nic wielkiego, a przedłużyłam życie czapeczki :-), którą strasznie lubię :-)
Zostało mi jeszcze trochę ,więc na komin starczyło idealnie.

Jednocześnie muszę otwarcie się przyznać, że rozpoczęłam tym postem sezon jesienno-zimowy w FUSIKOWIE :-(


PS 04-09-2014
Wychodząc na przeciw Waszym prośbą wrzuciłam wzór na komin na Facebook - zapraszam :-)











14 komentarzy:

  1. ale fajny komplet!! a wzór na komin zdradzisz?? bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. Wzór na komin prezentuje się rewelacyjnie. Zdradź wzór proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, zachwycił mnie ten komplet. Jest przeuroczy! Bardzo podoba mi się wzór na komin. Zdubluję poprzedniczkę prośbą o ten wzór - chciałabym coś podobnego wydłubać mojej córze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko mnie zachwycił ten ażurowy komin. Piękny wzór, wygląda jakby był robiony z elementów. Niniejszym przyłączam się do próśb o wzór :)))
    Czapeczka też jest bardzo udana. A ten motylek prezentuje się po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooo! Cudowny komplet! Ten motylek i ażur komina! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknym ażurem zrobiłaś komin. Razem z czapką z uroczym motylem stanowią śliczny komplet. Jesień kroczy dużymi susami, wkrótce ten zestaw będzie bardzo potrzebny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuje - wrzuciłam wzór na Facebook - zapraszam , niestety to zdjęcie - gdyby któraś chciała bardziej dokładny piszcie na maila zeskanuję w pracy i podeślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Zajrzałam na Twojego facebook'a po wzór i właśnie przymierzam się do tego komina :-)

      Usuń
  8. cudo!;) i ten kolor ... <3
    Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny komplet stworzyłaś. A wzór komina ładnie się prezentuje. Motyl to jeszcze do lata zaliczymy, piękny. Zerknę na F. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik, a wzór i kolor rewelacyjnie prezentuje się na szaliczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz talent do szydełka, którego mi brakuje...
    prześliczny komplecik, a dziecię ma cudne oczy :)

    OdpowiedzUsuń