niedziela, 21 września 2014

FIRANKA - DO KOMPLETU

SKOŃCZYŁAM !!!!!!!
Robiłam ją chyba rok :-) Wzór piękny, ale wyjątkowo mnie usypiał !!!! Jestem z siebie mega zadowolona - bo skoczyłam :-)

Firanka powstała do kompletu do zazdrostek z posta nr 1 i nr 2
Madziu dziękuję CI za cierpliwość w oczekiwaniu na finał..... już idzie do Ciebie przesyłka :-)


Ostatni postanowiłam wykończyć wszystkie ( dosłownie :-) ) moje robótki, aby mieć góra 2szt. w trakcie..... częściowo zrobiłam to na urlopie, ale nie zdążyłam wszystkiego :-)
a Ile Wy macie rozpoczętych projektów ? bardzo żem ciekawa :-)

ps po wzór zapraszam na facebook :-)








18 komentarzy:

  1. O jaaaaaaaaaa, ale cudna !!! No Kochana, kawał porządnej roboty, wielki szacunek Ci się należy i masz prawo być z siebie dumna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wzór firanki.Nie lubię takich "gęstych",a ta jest taka leciutka.
    nie mam żadnej niedokończonej pracy.Wszystkie muszę kończyć jak najszybciej się da;) Zresztą lubię mieć wszystko skończone i dopiero wtedy zaczynam nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju podziwiam cię, nigdy nie wydziergałam czegoś tak dużego i nigdy też nie miałam zaczętych kilku robótek na raz. Ta firaneczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko, ja mam kilka zaczętych prac i zawsze sobie obiecuję, że nie zacznę nic nowego...ale żeby mi pomysł nie uciekł to zaczynam:) podzieliłabyś się wzorem?

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna :) pochwal się jeszcze jak zawiśnie w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna!! ciekawa jestem jak będzie wyglądać już zawieszona w komplecie na oknie:) a robótek zaczynam góra dwie, bo inaczej wiem, ze nigdy nie skończę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie pokaż to cudo w oknie. Takim wzorem robiłam kiedyś mały obrusik i faktycznie robota się dłużyła, firanka jest większa, gratuluję cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto było się pomęczyć, firaneczka wyszła cudowna. Ten wzorek jest tak prosty, a tak niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna firanka :-) Pięknie wygląda w takim wzorze, ale wcale się nie dziwię, że Cię usypiał... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór. Ja mam co najmniej 10 zaczętych robótek, ale pewnie jest ich więcej tylko o niektórych już zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór znajomy ;-)
    Też mam ją w oknie ( kuchennym) w wersji * wyciętej*
    Kawał pracy - uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór rzeczywiście piękny i firanka bardzo mi się podoba.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. JA NIE MOGĘ!!!!!!!!!!!!!!! To dopiero jest firanka! NIe to, co moje, które powstają szybko w porównaniu z Twoim arcydziełem. Dziewczyno, masz niesamowity talent i ogromną cierpliwość. Szczerze gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękna po prostu i bardzo starannie wykonana:) Podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! cudeńko, jestem pełna uznania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam dziękuję za komentarze są bardzo dla mnie budujące !!!!! dziękuje że jesteście ze mną u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chylę czoła! Rozpoczętych projektów było mnóstwo,ale wzięłam się za siebie i zrobiłam porządek :)

    OdpowiedzUsuń