poniedziałek, 29 września 2014

MOTYLEK - EPIZOD 2

No i mamy ciąg dalszy ....

Druga torebka powstała również z myślą o "uroczej damie" :-) ale wykorzystałam już tradycyjnie bluzeczkę i jeansy.
A ponieważ ciągle jestem pod wrażeniem ćwieków dodałam ich cała masę :-)
Uwielbiam nadawać 2-gie życie starym lub niepotrzebnym przedmiotom.

a ja ostatnio jestem strasznie niewyspana... lubię konkretne pory roku, wszystkie "trochę tak a za chwilę trochę tak" działa na mnie destrukcyjnie :-) oczy mi się kleją, a pomysłów w głowie cała masa .... i kiedy to wszystko zrobić ? .... buuuuu



 





17 komentarzy:

  1. Super recykling! Ta torba powinna się znaleźć w jakimś konkursie. Gratuluję pomysłu pomimo tego, że pogoda działa na Ciebie destrukcyjnie, to i tak tego nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) oj to dobrze że nie widać :-) i dziękuję za uznanie :-)

      Usuń
  2. Tym razem motylek wyjątkowo okazały, a torebka jak zawsze urocza, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolory! sama chętnie bym taką nosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko gdybyś była trochę bliżej zrobiłabym taką dla Ciebie :-) ale ciągle o Tobie myślę i może coś wreszcie wykombinuję :-)

      Usuń
  4. Tak jak obiecałam wpadłam i się rozejrzałam :-) torebka przeurocza, muszę przejrzeć swoje koszulki, moze znajdę jakąś perełkę :-) pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne i bardzo oryginalne kolory i ale przede wszystkim 6 za recykling - SUPEROWO

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło, bardzo podoba mi się ta kolorystyka :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa...świetne pomysły na starsze rzeczy. Mają drugie życie i radość jest z ich zrobienia. A potrzeba matką wynalazków jest. I niech tak zostanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kolorystyka :) Uwielbiam recycling.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam taki kreatywny recykling :) W Twoim wykonaniu wszystko wygląda nie tylko estetycznie, ale profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe masz pomysły na danie przedmiotom drugiego życia. Cudne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń