poniedziałek, 8 września 2014

WYRÓŻNIENIE


Jest mi niezmiernie miło, wręc błogo bo zostałam nominowana :-)

Maria Tamara: Moda i Szycie nominowała mnie do nagrody Liebster Award

Bardzo Ci dziękuję, jest mi niezmiernie miło :-)

A to pytania do mnie :-)

1. Mój ulubiony projektant mody to...
nie mam , chyba.... chociaż podobają mi się sukienki Elie Saab

2. Ulubiony butik to...
taki w którym nie musze płacić :-)

3. Ulubiona fryzura to...
taka która szybko rano mogę ułożyć

4. Paznokcie u rąk: krótkie czy długie?
krótkie lub średnie

5. Czy oglądasz fashion tv?
nie -  mało czasu i wychudzone modelki działają mi na nerwy :-)

6. Makijaż: wyrazisty czy subtelny?
wyrazisty, szczególnie makijaż oczu

7. Torba: duża czy mała?
zdecydowanie duuuuuuuuuuuuuża

8. Gdzie spędziłaś/ eś wakacje?
nad morzem, ciepłe klimaty, błogość, lenistwo

9. Bikini czy kostium jednoczęściowy?
chciałabym jednoczęściowy ale nie mogę dla siebie takowego dobrać

10. Buty: wysoki czy niski obcas?
wysoki

11. Czy często nosisz biżuterię?
tak
 
 
blogi które ja nominuję to:
3. Robótkowe zamotanie
11.  Sonata na miarę   
 
i moje pytania :
1. Ulubiony kolor
2. Co wybierasz: Gwarny pub czy kanapa z puszystym kocem ?
3. Kawa czy herbata?
4. Kiedy tworzysz ? tzn. kiedy najczęściej szydełkujesz, szyjesz itp. ?
5. Ulubiony sposób aktywności.... rower, rolki, pływanie, łyżwy itp.?
6. Ulubiona pora roku
7. Wolisz dawać prezenty czy otrzymywać
8. Czekolada biała , gorzka czy mleczna?
9. Ulubiony fast food? :-)
10. Książka : tradycyjna czy e-book ?
11. Ulubiony owoc?
 
Z niecierpliwością czekam na Wasze odpowiedzi i jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :-)
 
 

9 komentarzy:

  1. Dziękuję, bardzo mi miło :-)
    Wiem jedynie, że mam odpowiedzieć na Twoje pytania, ale jakie są kryteria typowania blogów i układania pytań? Mają być modowo-szyciowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem 😃 potraktowałam to jako zabawe i wybrałam blogi które lubię 😃 kiedys dawno były kryteria ilości obserwatorów ale tu sie tego nie doczytałam, pytania tez podałam takie jakie mi sie nasunęły 😃

      Usuń
    2. Znaki zapytania miały byc buźkami nie wiem dlaczego tak wyszlo

      Usuń
    3. Nie pokuszę się o osobny post, ale z miła chęcią odpowiem u Ciebie :-)

      1. Ulubiony kolor
      Niebieski i różowy
      2. Co wybierasz: Gwarny pub czy kanapa z puszystym kocem ?
      Szycie i puszyste kocisko na karku :-)
      3. Kawa czy herbata?
      Dla smaku wolę kawę z mlekiem, ale ponieważ mleko mi nie robi dobrze, to herbata - mocna, słodka.
      4. Kiedy tworzysz ? tzn. kiedy najczęściej szydełkujesz, szyjesz itp. ?
      Popołudniami i wieczorami po pracy, a w weekend to potrafię jeszcze w piżamie zasiąść do maszyny i nie wstać po północy.
      5. Ulubiony sposób aktywności.... rower, rolki, pływanie, łyżwy itp.?
      Rower! Specjalnie nawet szyję spódnice pod tym kątem :-)
      6. Ulubiona pora roku
      Późna wiosna. Ach, ten zapach i energia!
      7. Wolisz dawać prezenty czy otrzymywać
      Niedawno nauczyłam się, jak wymyślać fajne i chciane prezenty, od tej pory po równo lubię też dawać. Wcześniej móżdżenie to była mordęga.
      8. Czekolada biała, gorzka czy mleczna?
      Mleczna z orzechami, biała też, mniam.
      9. Ulubiony fast food? :-)
      BigMac. Ta papierowa bułka, ten plastikowy serek, to trociniaste mięsko, mniam. No, jeszcze skrzydełka z KFC.
      10. Książka : tradycyjna czy e-book ?
      E-book. Mogę wszędzie, wystarczy komórka.
      11. Ulubiony owoc?
      Brak. Zapytaj o ulubioną potrawę - schabowy! ;-)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację:) i choć nie ciągnę już dalej chętnie odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie, to miłe :)
    Ja też nie ciągnę tego typu zabaw ale na pytania odpowiem ;)

    1. Ulubiony kolor
    - błękity i turkusy
    2. Co wybierasz: Gwarny pub czy kanapa z puszystym kocem ?
    -kanapa... domatorka jestem...
    3. Kawa czy herbata?
    -kawa
    4. Kiedy tworzysz ? tzn. kiedy najczęściej szydełkujesz, szyjesz itp. ?
    -jak mąż wróci z pracy i zajmie się dziećmi
    5. Ulubiony sposób aktywności.... rower, rolki, pływanie, łyżwy itp.?
    -tu nie mam się czym pochwalić, leń jestem... spacer co najwyżej...
    6. Ulubiona pora roku
    -lato
    7. Wolisz dawać prezenty czy otrzymywać
    -obie formy są równie miłe,
    8. Czekolada biała , gorzka czy mleczna?
    -mleczna... gorzka ewentualnie jak brak mlecznej a białej nie lubię... ze wzgledu na kolor... kojarzy mi się ze słodką margaryną :P
    9. Ulubiony fast food? :-)
    -raczej unikam, ale jakby przyszło zjeść to frytki i zapiekanki
    10. Książka : tradycyjna czy e-book ?
    -tradycyjna, jeszcze nie zawładnęły mną nowinki typu "kindle"
    11. Ulubiony owoc?
    -winogron



    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że ucieszyłas się z nominacji:) Też tegoroczne wakacje spędziłam nad morzem, choć mój wypoczynek był raczej aktywny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i życzę miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń