czwartek, 23 października 2014

GIRLANDA W BIEDRONKI


Ostatnio szyłam girlandy ... i mi się spodobało :-)
Szyje się je łatwo i przyjemnie, a ponadto można wykorzystać resztki tkanin ( a to ja lubię bo mam naturę chomika :-) )
Ponieważ miałam trochę materiału w biedronki powstała prosta, ale jakże pozytywna :-) girlanda
w biedronki. Nowym domem dla mojego dzieła zostało przedszkole mojej Lulki, która uczęszcza do grupy "Biedronek " :-) Zatem zawisła w jedynym sobie słusznym miejscu :-)
















5 komentarzy:

  1. Piękna biedronkowa girlanda.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację: prosta i piękna. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne biedroneczki. U mojej córki w przedszkolu grupy nie miały takich ładnych nazw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny miałaś pomysł na udekorowanie grupy przedszkolnej, girlanda śliczna i dzieciaki pewnie szczęśliwe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Swojego czasu ozdabiałam nie jedno przedszkole a teraz szkołę.Fajny masz blog, dodaję do oglądanych.

    OdpowiedzUsuń