niedziela, 19 października 2014

MYSZKA


Wzór na myszkę miałam już od dawna od Zaplatanego szydełka, jednak nie mogłam się mentalnie przekonać, aby zacząć, rozpocząć nową przygodę .... Strasznie mi się myszki podobały ale zawsze było jakieś "ale"...
I tu znowu przyszły z pomocą dziewczyny z FB :-)
No i narodziła się myszka :-) I teraz mam do siebie pretensje .. dlaczego tak długo zwlekałam !!!! :-)

miłego wieczorku wszystkim moim obserwatorom, i wszystkim którym podobają się moje dzieła :-)










20 komentarzy:

  1. Myszka jest fantastyczna i po co tyle zwlekałaś, za niedługo dziecko by Ci z myszki wyrosło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, śliczna, rewelacyjna. Rzeczywiście niepotrzebnie zwlekałaś, jest cudowna i ma piękną sukieneczkę i buciki. Świetna robota i jak widać nie tyko mnie się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyszła Ci ta myszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna myszka :-) Piękne kolory. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda i jest pięknie wykonana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna mysia i jeszcze taka gustowana sukieneczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zwierzątko, proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna ta myszka:) aż sama bym się pobawiła;) zgłoszę się do Ciebie jak córka podrośnie:) możesz powoli wyceniać swoje prace....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszam :-)zrobię z przyjemnością :-)

      Usuń
    2. Mała jeszcze nie docenia takich zabawek przytulanek ale jak zacznie zgłoszę sie na pewno :)

      Usuń
  9. Widzę ze Ty też czasu nie marnujesz ;) Ekstra mysza i wreszcie szary nie z różem ;) Ten niebieski wypas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj róż tez będzie :-) ale tez go mam w ilości przesadnej :-)

      Usuń
  10. bardzo Wam ślicznie dziękuję :-) ciszę się że Wam tez się podoba myszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna Myszka piękne prace tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń