poniedziałek, 6 października 2014

SERWETA DLA AGI :-)

W podziękowaniu za ...
....chyba najbardziej za docenianie mojego rękodzieła :-)
....i dopingowanie
....oraz wsparcie w postaci "niepotrzebnych" dodatków na widok, których oczy mi się świecą :-) powstała serweta dla Agi.

Miała być duża i w kolorze ecri.

Robiłam ją miesiąc - kordonek Pyramida
Wzór dość popularny - ale jakże urokliwy :-) ma niespełna 160/60 cm.

Tak prezentuje się na moim stole:-)











A tak serweta wygląda na stole właścicielki :-)



12 komentarzy:

  1. piękna serweta, obdarowana będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię za wytrwałość! Bieżnik wygląda cudownie, na pewno zachwyci nową właścicielkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Wspaniała serweta :-) Piękny wzór i doskonały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta serweta jest przepiękna!!! Chciałabym tak szydełkować... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, po prostu piękna. Dużo pracy, ale i serca w nią włożyłaś i to widać. Niech dobrze służy właścicielce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serweta prezentuje się wspaniale, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent, serweta śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O boziuniu, jakie cudo, cudeńko! Taka serweta to moje marzenie. Ale koniecznie okrągła, bo taki mam stół. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, potrafię sobie wyobrazić,ile pracy w nią poszło, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń