czwartek, 20 listopada 2014

PORTRET LULKI :-)

W przedszkolu rodzice zostali zaproszeni do zabawy i mieli wykonać portret swojego dziecka :-)

A ponieważ ja jestem z tych angażujących się :-) zaczęłam kombinować .... Matko ja nie umiem rysować....wręcz jestem TOTALNE BEZTALENCIE !!!!!!!!

co ja potrafię ? potrafię szydełkować ...... i powstała LULA na szydełku :-)

Dodam że rodzice bardzo się postarali i powstały piękne dzieła :-) Zabawa ma być cykliczna o różnej tematyce, zatem będę Wam prezentować moje wypociny :-)

prezentuję Wam pracę w 3D :-)





 

 

9 komentarzy:

  1. Ha ale świetne :) I jakie urocze rumieńce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny portret :-) Doskonale wywiązałaś się z zadania.
    Cudny nosek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przechodzisz samą siebie Kochana! Fantstyczny, przeoryginalny portret! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super portret, świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie sobie poradziłaś :) Talentu i pomysłu można Ci zazdrościć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj:) Portrecik bardzo udany:)
    Poprawiłam we wpisie u siebie znaczek - już przenosi w odpowiednie miejsce:) zatem zapraszam:)
    Serdecznie pozdrawiam!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Super z tego wybrnęłaś :), jesteś pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny pomysł! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń