niedziela, 23 listopada 2014

ROBÓTKA 2014

Natrafiłam dzisiaj u HAPPYALIMAK na super akcję "ROBÓTKA 2014"

trwa już od kilku lata, ale dla mnie to nowość

Jestem pod jej ogromnym wrażeniem i Was serdecznie zachęcam do działania.. czytałam komentarze i niektóre osoby przygotowują się już od kilku miesięcy ... mi zostało mało czasu, bo miesiąc ale to przecież aż miesiąc :-)
o całej akcji poczytacie TU lub klikając na zdjęcie - nie będę się rozpisywać bo tam jest wszystko :-)

Z racji czasu wybrałam po jednej osobie z każdej Rodziny :-)

ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE

http://jestrobotka.blogspot.com/2014/11/suchajcie_13.html#comment-form

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że się przyłączyłaś do "robótki":) ..a ja mam dylemat...bo chciałabym wszystkich obdarować...a nie lubię wybierać "dla kogo", dziwnie się z tym czuję..chciałabym by wszyscy zostali obdarowani:)
    Zatem rozsyłajmy Dobro wokół:)
    Serdeczności dla Ciebie:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń