wtorek, 4 listopada 2014

TYLKO DLA DOROSŁYCH :-)

Ostatnio nie jestem w dobrej formie ... trochę zdrówko mi się posypało, przez co humor raczej mi nie dopisywał :-( .
Jedno wiem na pewno - trzeba o siebie dbać !!!! i być czasami egoistą w kwestii zdrowia.
A ja przekładałam, bagatelizowałam no i mam.... no cóż teraz trzeba spić piwo, które się naważyło i przeć do przodu ... oby nie było gorzej...

W ramach terapii i rekonwalescencji, która ma mi przywrócić utracony humor i pozytywne nastawienie zaprezentuję prezent jaki wykonałam dla moich znajomych na ślub :-)
A ponieważ ta urocza para ma duże poczucie humoru i dużo dystansu do siebie postanowiłam zaszaleć :-) Z powodu okoliczności komplet powstał czarno biały :-)

Podoba się ? mi na wspomnienie radości z otrzymanego prezentu poprawia się na strój :-)
Mam nadzieję że nikogo nie zgorszyłam :-)









10 komentarzy:

  1. kompleciki, a ściśle męska jego część gorszyła może kilka lat temu, gdy zaczęły sie pokazywać, teraz to tylko śmieszą:) dużo zdrówka życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha bardzo praktyczny prezent :) uśmiałam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent :-) Rewelacyjny miałaś pomysł :-)
    Dużo zdrowia Ci życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komlecik ;-))) Zdrowia życzę! Dbaj o siebie!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancki komplet :) Miny obdarowanych, kiedy rozpakowali prezent, musiały być bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :-) Trochę luzu się wszystkim przyda. Mnie się podoba, zresztą jakiś czas temu znalazłam przypadkiem podobny ocieplacz u syna (po osiemnastce). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne!!! :)
    Zdrowia życzę :)
    Pozdrawiam :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To mi przypomina jakie prezenty dostał od żony David Tennant https://www.youtube.com/watch?v=UN5xMwy6oBo

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, dawno nie zaglądałam i jak zobaczyłam twoją robótkę, buzia mi się sama uśmiechnęła na myśl o minach obdarowanych :)

    OdpowiedzUsuń