czwartek, 27 listopada 2014

W RÓŻOWYM ŚWIECIE

Aby zrobić te zdjęcia musiałam Dziubka przekupić .... ale rośnie mi negocjator !!!!
Zrobiłam raptem 3 zdjęcia, a byłam "szczuplejsza" o: 5 zł, 30 min dodatkowego grania w Minecrafta w weekend i lody po obiedzie ... a wszystko przez kolor różowy :-)

Co takiego w sobie ma kolor różowy, że albo się go kocha albo nienawidzi :-)
Ja jak większość dziewczynek kocham róż :-) za to mój potomek jest ZDECYDOWANIE w obozie przeciwnym :-)
no ale się udało i oto jest różowy świat otulony w komin :-)







10 komentarzy:

  1. Śliczny komin - ja lubię róż i stosuję go jako dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałego masz syna - doskonały z niego negocjator :-)
    Komin rewelacyjny - śliczny kolor i piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię różowy ale mam uważam, że to kolor typowo "babski", może dlatego synek tak ostro się targował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię róż :) Syn wie jak walczyć o swoje! :D Dobrze że się w końcu zgodził, bo komin śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jakby lubił... to i tak świetnie sobie wynegocjował i dobrze... róz rzeczywiscie słodki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny wzór, a negocjator... no, no :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynki lubią ale chłopcy to sama wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy jest kojarzony z kolorem dla dziewczyn i większość facetów omija go szerokim łukiem:) Śliczny jest ten komin!

    OdpowiedzUsuń
  9. To dopiero jest precyzja i talent godny pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komin i synio przystojniacha :)

    OdpowiedzUsuń