środa, 10 grudnia 2014

AUTKO

Czy Wam czas też tak pędzi ? czy tylko ja lecę na przyspieszonych obrotach ?
Mam wrażenie, że życie przelatuje mi przed oczami w przyspieszonym tempie ... tzn. przewijamy do przodu na podglądzie :-)

Wyłuskując resztki czasu pisze tego posta ... i nie myślcie, że przygotowuje się do świąt .. ten temat ciągle u mnie daleko ..ze świętami może w marcu się wyrobie :-)

ale wracając do tematyki mojego ukochanego bloga przedstawiam Wam autko Olafa :-) podoba się Wam ?
To moje pierwsze autko, inspirowałam się wieloma zdjęciami w necie i powstało to cudeńko.
Aby zachowało kształt wypchałam je gąbką docięta na wymiar :-)







9 komentarzy:

  1. Cudne autko :-) Wspaniała zabawka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Autko śliczne i w ulubionych kolorach znacznej części maluchów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wysiadam! a raczej wsiadam i jadę Olafkiem na wycieczkę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też czas jakoś podejrzanie szybko mija. Przecież ten rok tak niedawno się zaczął, a tu już się kończy.
    Autko bardzo mi się podoba. Ładne kolory wybrałaś, takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też czas tak leci, wiesz, w końcu to jest okres przedświąteczny:) Bardzo fajne auto wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cierpliwość...autko super. Olafek ma czym teraz jeździć. Czasu nie zatrzymamy, sam pędzi i trudno wszystkie prace upchnąć, które chcemy zrobić. Ale dajemy radę, tylko silniki na turbo trzeba włączyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne autko!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń