niedziela, 28 grudnia 2014

KUCYK PONY


I jak Wam minęły święta ?
Pewnie było radośnie, świątecznie i pięknie :-)

U mnie też tak było chociaż wyjątkowo byłam zabiegana - mega dużo pracy, mega dużo zdarzeń, mega dużo wszystkiego ... Nawet nie zdążyłam życzyć Wam Wesołych Świąt ...
zaległości mam straszne ( ale obiecuję że wszystko nadrobię do końca roku :-)

Za to życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku :-)

Robótkowo nie próżnuję :-) i dzięki temu mam co Wam pokazywać.. i zacznę od Lulki czapy :-)
Inspirowałam się rożnymi zdjęciami i po wyborze kolorów przez córcię przystąpiłam do działania. Najwięcej czasu zajęły mi włosy .. a musiało ich być dużo - nie mogłam nawet z tym dyskutować. Ma być dużo i już :-) Trochę wyszły nawet za ciężkie, ale dzięki temu, że czapka jest wiązana jakoś się na tej łobuzerskiej główce trzyma :-)










21 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że szydełkiem można wyczarować takie cuda. Czapka rewelacyjna! A córcia wygląda w niej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo , nie chce jej zdejmować :-)

      Usuń
  2. Wow jestem pod wielkim wrażenie! Wygląda zjawiskowo! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i życzenia, i Tobie życzę spełnienia marzeń i planów na Nowy Rok, fajna masz modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz musisz uważać żeby nikt tego dziecku z głowy nie zrewał. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała czapka :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna czapa i córa w niej pięknie wygląda:)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko wszystkiego naj w Nowym Roku

      Usuń
  7. Genialna czapka!!! Zdecydowanie nie pokazuję jej mojej córce!!! ;-)
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku i zdrowia!·:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko pokaż pokaż :-) Również wszystkiego naj naj :-)

      Usuń
  8. Fajna:-):-):-) więcej włosów spadających do przodu i nie będzie może ciągnęło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam jest parę włosków z przodu .. ale miało tak być że ma mieć dużo z tyłu :-( wedle życzenia mojej modelki ale fakt za dużo

      Usuń
  9. To się napracowałaś, z tymi włosami czapki. Piękna. Wszystkiego co dobrem się zwie - niech przyjdzie do Ciebie w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia :-) a włosy rzeczywiście najbardziej czasochłonne

      Usuń
  10. O ja nie mogę!!!! Podziwiam! Nawet nie pytam, jak to zrobiłaś, bo i tak nie zrozumiem hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam rączkami :-) Twoich firan tez nie ogarniam :-)

      Usuń