niedziela, 4 stycznia 2015

TORBA NA BASEN

Nowy rok już nastał :-) mam nadzieję że mieliście szampańskie zabawy :-)
U mnie było domowo ale bardzo przyjemnie :-) i oby było tak cały rok

Z postanowień noworocznych mam kilka zaległych z zeszłego roku :-) i jedno nowe : skończyć wszystkie projekty które mi chodzą po głowie. Oby mi tylko lista za długa nie wyszła :-)

Ostatnio powstała torba na basen dla Dziubka. Chodzi z taką dużą i niewygodną, a jest to uciążliwe bo chodzi 4 razy w tyg. Materiał został wybrany i poszło :-)

Ja jestem zadowolona z efektu i Dziubek tez :-)

Ostatnio zaczęłam wykorzystywać inne usztywnienie do toreb - takie typowe kaletnicze zamiast flizeliny. Wychodzi mi taniej i sztywniej, chociaż nadal jest miękko ...
Co myślicie o torebce ?








7 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje umiejętności krawieckie! Torba jest super. Nie znam się całkiem na usztywnieniach itp., ale efekt końcowy jest świetny:)

    Mój Sylwester też był domowy:) Noworoczne pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, hej - jak tam grudniowe podsumowanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się zgrałyśmy- ja mam co prawda dopiero skrojoną, ale muszę ją skończyć w tym tygodniu:)
    napisz proszę o jakie usztywnienie wykorzystałaś, bo na kaletnictwie ti się zupełnie nie znam:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba super! A jaki Pływak z tą torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba, chętnie przygarnęłabym taką w większym rozmiarze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen profesjonalizm! torba jest fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba super, świetnie uszyta i kolorowa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń