niedziela, 1 lutego 2015

Laleczka Gorjuss

Czas leci nieubłagalnie ....
A ja nie mogę poświęcić tyle czasu na robótki ile bym chciała .... "jutro dokończę " a tu klops .... czas za mnie zdecydował.... wybrałam ciepłą kołdrę i poduszkę :-)
Jakoś ten styczeń wymaga ode mnie większej ilości snu.

gdzieś pomiędzy jawa i snem powstała laleczka :-) GORJUSS
Inspirowałam się wzorem od Madres Hiperactivas

Nie jest jak oryginał, chciałam aby była bardziej różowa, gdyż powstała dla dziewczynki, która już za chwilę będzie siostrzyczką.
a co zrobiła dla dzidziusia ? - w następnym poście  :-) .....












7 komentarzy:

  1. Śliczna cała, a jakie ma piękne podkolanówki i ta kokardka, a i jeszcze ta burza włosów. Cała piękna jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna lala :-) Piękne kolory - bardzo mi się podoba w Twojej wersji :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i przesłodka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna z niej modelka :) Śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje Wam serdecznie za komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń