wtorek, 3 lutego 2015

LEGGINSY

Mam labę .... no może nie do końca :-) bo usiedzieć w jednym miejscu nie mogę :-) ale przynajmniej mam urlop :-)
Strasznie potrzebowałam posprzątać ( kurz już mnie z kątów atakował) szczególnie w pokojach dzieciaków ... jeszcze jeden dzień i usiądę ze spokojem przy kawie :-) i z utęsknieniem czekam na feryjnych gości :-) ... już za chwile już za momencik :-)
Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że jestem uzależniona od robótkowania .. jak nic nie robię to wymyślam co jeszcze mogłabym zrobić i strasznie dużo tego się robi .. zatem nie mogę za dużo myśleć tylko skupić się na jednej robótce i działać - skończyć sprzątanie i działać :-)

Pochwalę się tylko ostatnimi moimi uszytkami.
Wchodzę na wyższy poziom z maszyną :-) i z racji darcia przeogromnej ilości legginsów przez Lulkę postanowiłam zaoszczędzić i uszyć kilka par sama.
Jedne wyszły lepiej inne gorzej ale jestem zadowolona :-)





 
przy okazji powstał woreczek na karty



13 komentarzy:

  1. Jakie fajne kolorowe gatki :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyprodukowałaś świetne legginsy, super tkaniny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Iwonko :-) to po trochę dzięki Tobie :_) zachęciłaś mnie mentalnie :-)

      Usuń
  3. Twoje legginsy podobają mi się o wiele bardziej niż te "sklepowe". Przyznam, że patrzę na nie z pewną zazdrością bo sama chciałabym takie uszyć ale jeszcze nie zaprzyjaźniłam się tak bardzo z maszyną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje pierwsze legginsy :-) pierwsze koty za płoty i tobie tez polecam w rezultacie okazało się to łatwiejsze niż sądziłam

      Usuń
  4. Leginsy są super i skąd wzięłaś tkaniny w takie piękne wzorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko tkaniny kupuję w Łodzi w sklepie firmowym Teofilów , maja piękne tkaniny za rozsądne ceny http://www.teofilow.com.pl/sklep_firmowy.php

      Usuń
  5. Fajne kolorowe leginsy- jesteś czarodziejką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu z Twoich "ust" to prawdziwy komplement :-)

      Usuń
  6. Świetne legginsy :) Te tkaniny mają bardzo ładne wzory! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłaś te bajeczne materiały? Legginsy wyglądaą cudnie!

    OdpowiedzUsuń