niedziela, 22 marca 2015

ELZA Z KRAINY LODU

Kto nie oglądał "Krainy Lodu" ? .... ostatnio moja a Lulka oglądałaby tą bajkę na okrągło....
Ale muszę Wam w tajemnicy powiedzieć, że też lubię tą bajkę :-) Polecam Wam serdecznie :-)

Pewnego dnia padło z ust mojej córki : mamo zrób mi Elze !!!! I Anne i Olafa i wszystkich .....
na początek powstała Elza - którą zrobiłam w dużej mierze na podstawie wzoru Annie-88.
Bardzo przyjemnie się ją robiło - oczywiście wprowadziłam parę modyfikacji i powstała moja Elza, tzn.  mojej Lulki :-)
Może odbiega trochę od ideału, ale jestem z niej dumna ;-)


 







14 komentarzy:

  1. Nie znam bajki, Juluś "Domisie" oraz "Maxa i Rudiego" preferuje, ale laleczka śliczna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :-) Doskonała Elza - bardzo mi się podoba w Twoim wykonaniu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczka jest śliczna. Jeszcze nie oglądałam tej bajki ale wiem, że wiele dziewczynek szaleje na jej punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża, śliczna Elaza :-) Ja też lubię ten film :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo dobrze, ze jesteś dumna, bo lala jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG!!! Jaka cuuudownaaa!!! (po cichu Ci powiem, że bardziej podoba mi się od oryginału!)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna laleczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy Krainę Lodu! A Twoje ręce są niczym czarodziejska różdżka :) Elsa jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiamy Krainę Lodu! A Twoje ręce są niczym czarodziejska różdżka :) Elsa jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. "Mamo zrób mi..." skąd ja to znam :)
    Elza wyszła superaśna... długo ci zajęło jej wydzierganie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądłam tej bajki, ale widzę, że jest na nią szał:) Lalka fantastyczna wyszła! Wesołych Świąt Wielkiej Nocy dla Ciebie i całej rodziny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo :) Podziwiam za oczka tak ślicznie wykonane

    OdpowiedzUsuń