niedziela, 12 kwietnia 2015

KOCYK DLA CHŁOPCZYKA - CZYLI WIELKA WPADKA

Moja koleżanka rodzi tuż tuż.. spieszyłam się strasznie, aby zdążyć zrobić kocyk :-)
no i jak się okazało źle zrozumiałam !!!!! będzie synek a ja głowę sobie dałabym uciąć,
że córeczka ...
totalna wpadka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! usprawiedliwiam się zabieganiem - bo cóż mi więcej pozostaje !!!!
Justyś twierdzi, że i tak się jej podoba - prawda? czy po prostu jest miła ?

 mi i tak jest przykro więc już myślę co jeszcze mogę wydziergać ..... w ramach przeprosin :-)
















21 komentarzy:

  1. kocyk bajeczny,jedyny w swoim rodzaju, a kto powiedział, że malutki chłopiec musi być na niebiesko? Ja mimo iż wiedziałam że będę miała dziewczynkę miałam mnóstwo niebieskich kocyków i innym niebieskich akcesoriów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk wyszedł okazały, śliczny, stonowany i powiedziałabym unisex, bo różu nie dałaś tak dużo. Możesz jeszcze zmienić obwódkę na fioletową lub szarą, moim zdaniem są to bardziej męskie kolory niż niebieski, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocyk! Jak dla mnie to może być i dla chłopca i dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sprulabym ten róż dookoła i zamieniła go na ciemny szary czy pastelowy niebieski. I będzie pieknie dla chlopca. Możesz też dorobić aplikację z imieniem- literki albo np pociąg z wagonami w męskich kolorach:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak pisały dziewczyny zmieniłabym tylko obwódkę różową, ale to i tak bardzo uniwersalny kocyk i spokojnie dla chłopca też może być:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyłączam się do opinii, że kocyk jest unisex :) wyszedł fantastycznie, więc nie wątpię, że zachwyt ze strony mamy szkraba jest szczery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk wygląda wspaniale, ma przewagę szarości, jest fiolet, więc naprawdę nie ma co się stresować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kocyk pasuje zarówno do dziewczynki jak i chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk jest śliczny i uniwersalny! Mnie też irytują przesądy na temat kolorów dla chłopca i dziewczynki. Noworodkowi jest to naprawdę obojętne, problem może być tylko z rodzicami. Mój synek jak był mały, to bardzo lubił kolor różowy i do dzisiaj wspominamy, jak się awanturował, żeby nie zakładać mu żadnych innych skarpetek, jak tylko różowe :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest śliczny i wg mnie również dla chłopca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały kocyk!!! Piękne kolorki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały kocyk :-) Śliczny wzór w serduszka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za Wasze opinie - niestety poprawki są nie możliwe bo w kocyk został już podarowany :-( ale rzeczywiście gdym je zastosowała na pewno było by lepiej .. szkoda ....

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kocyk i bardzo podoba mi się ten wzór. Ja własnie jestem w trakcie wykonywania dwóch kocyków dla mojego synka, który niedługo przyjdzie na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to, że jest przepiękny nie ulega wątpliwości i myślę sobie, że nie jest aż taki "dziewczyński" (to pewnie za sprawą szarości)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kocyk, na pewno koleżance się podoba. A syneczek szybko podrośnie i już następna może mieć inne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziewczęcy to by był wtedy, gdyby był np. w kwiaty, albo ozdobiony falbankami czy kokardkami. Ten ma trochę różowego, ale też i szarości i trochę niebieskiego,,wiec wyszedł uniwersalny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kocyk :) Według mnie nadaje się zarówno dla chłopca, jak i dziewczynki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez przesadu dziecku na pewno nie będzie przeszkadzało, że kocyk ma różowe akcenty. Po za tym wygląda przytulnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocyk jest śliczny :) Moja córa ma już 15 lat :( bardzo żałuje, że nie mam takich umiejętności. Potrafie tylko haftować ale to tak czasochłonna praca, że przy normalnej etatowej pracy to nie ma już czasu na swoje przyjemności. Może jak na emeryturę przejdę :) hihi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń