czwartek, 14 maja 2015

LEGGINSOWY SZAŁ

Mam ostatnio trudne dni ........ bardzo trudne ....
aby za dużo nie myśleć wzięłam się do roboty i zaczęłam przygotowywać dzieciaki na ciepłe dni.

Wyciągnęłam Burdy dla dzieci i do dzieła ...
Pojechałam po tkaniny do mojego ukochanego Teofilowa - ogrom pięknych dzianin, łódzki producent, ceny przystępne  ( ok 11 - max 20 zł za metr) - czego można pragnąć więcej !!!

Ostatnio wykrajałam legginsy sama ze starych legginsów.
Tym razem skorzystałam ze wzoru z Burdy dla dzieci  2/2015 i powstało 5 par ....
Moja Lulka jest mistrzynią w przecieraniu kolan - ciekawe ile czasu wytrwają :-)








7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne leginsy:) A sklepu zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zmartwienia praca jest najlepsza. Ja w takich trudnych momentach sięgam po szydełko albo druty.
    Fajna kolorowa kolekcja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, rewelacja, pięć par leginsów. I do tego wszystkie z pięknych materiałów. Super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym takie ponosiła, choć pewnie wyglądałaby jak w spodniach od piżamy. Jeszcze dwie pary i będzie zestaw na cały tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne leginsy, każde inne, wzorki na nich urocze, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkim pięknie dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń