czwartek, 19 listopada 2015

GRUBA ROBOTA

Pierwszy raz robiłam z taaak grubej włóczki :-) i powstał komino - kaptur z włóczki Grubej Kotki

Włóczka przyjemna w dotyku, jednak finalna robótka wychodzi dość ciężka. Mimo to na głowie nie czuć już ciężaru, a jedynie miły otulacz.
Ciekawe jak będzie się zachowywać podczas używania, tzn. czy będzie się mechacić i jak będzie wyglądać po praniu.
Może ktoś już jej używał ?
Sam efekt mi się bardzo podoba, gdyż wyszedł taki przymilas :-) i miło się nim otulić






6 komentarzy:

  1. Fajna, wygląda bardzo ciekawie. Czekam na opinie jak będzie się sprawować w użyciu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przymilas i na każdą głowę dobry, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie zamierzam z tej włóczki zrobic narzutę na łóżko... (chce palcami szydełkowac pewnie) ktoś kto tej włóczki uzywał moze mi powiedziec ile potrzebuje na king size bed?Nie jakis bardzo ciasny splot...podejrzewam, ze gestosc podobna do tego kaptura.... Pomózcie bo ni cholery nie wiem ile kupic... a z "dokupieniem bedzie ciezko bo nie mieszkam w Polsce)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety dokładnie teraz nie pamiętam, ale na ten kominokaptur poszło mi ok 6 motków, czyli na całe łózko będzie cała masa motków ...nie jestem w stanie powiedzieć ile, musiałabyś zrobić próbę - czyli zrobić jakiś kawałek ściegu zmierzyć ile wyszło centymetrów próbka, zważyć albo zobaczyć ile na ten kawałek poszło włóczki i dokładnie obliczyć.. innego pomysłu nie mam

      Usuń